EL NOSTRE EQUIP

DIRECTORA: Neus Fuster, Pedagoga Terapeuta i Psicoterapeuta Familiar.

COORDINADORA: Pilar Graset, Pedagoga Terapeuta i Logopeda.

ALONSO ROSELL, Ana

– Llicenciatura en Psicologia per la URL.
– Màster en Psicologia Clínica i de la Salut per la URV.
– Curs de formació i acreditació clínica i d’investigació en els diagnòstics dels Trastorns d’Espectre Autista. Proves: ADI-R y ADOS-G. – Certificat com a Facilitadora del Protocol Circle of Security Parenting. Circle of Security International. Early Intervention Program for Parents and Children.

BENÍTEZ MUÑIDO, Gema

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Màster en Teràpia Familiar per l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. UAB.
– Diplomatura en Psicotraumatologia per l’IFIVF (Instituto de Formación e Investigación-Acción sobre la Violencia y Promoción de la Resiliencia).

BORRELLAS MENDOZA, Patricia

– Diplomatura en Logopèdia per la Fundació Universitària del Bages, Universitat adscrita a la Universitat Autònoma de Barcelona.
– Màster en Reeducació Miofuncional. Universitat Autònoma de Barcelona – Escola de Patologia del Llenguatge, Hospital Sant Pau i la Santa Creu.-
– Certificado de formación en metodología «More Than Words®”– The Hanen Program® for Parents of Children with Autism Spectrum Disorder.”
– Diploma de Postgrau en Intervenció en Atenció Precoç: Primera Infància y Família.

CARTANYÀ RODRIGUEZ, Laura 

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Màster en Atención Temprana per l’ISEP.
– Curs de formació i acreditació clínica i d’investigació en els diagnòstics dels Trastorns d’Espectre Autista. Proves: ADI-R y ADOS-G. – Certificat d’Educadora de Massatge Infantil, per l’AEMI i l’IAIM.

CERVERA BEL, Judit

– Llicenciatura en Psicopedagogia per la URV.
– Màster en Atenció Precoç i Família por la URL.
– Màster en Logopèdia per la UJI. – Certificat d’Educadora de Massatge Infantil per l’AEMI i l’IAIM.

CHALER GINER, Eulàlia

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Postgrau en Atención Temprana, Prevención, Diagnóstico y Tratamiento per l’ ISEP.
– Màster en Psicoanàlisis. Bases teòriques i clíniques per l’IPSI.

GANG, Gabriela

– Llicenciatura en Medicina per la Universitat de Buenos Aires.
– Especialista en Pediatria.
– Màster en Neuropediatria per la UB al Servei de Neuropediatria de l’Hospital Universitari Sant Joan de Déu.

GELONCH MONNÉ, Carme

– Diplomatura en Treball Social per la URV.
– Postgrau en Família e Intervenció Social per l’Instituto de Sociologia i Psicologia Aplicada de Barcelona (ISPA).
– Curs de Formació Bàsica en Teràpia Familiar al Centre de Teràpia Relacional i Familiar de Tarragona, associat a l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
– Postgrau en intervencions sistèmiques en contextos no clínics per la UAB.

equip62

FUSTER PONS, Neus

– Llicenciatura en Ciències de l’Educació, especialitat en Pedagogia Terapèutica per la UB.
– Màster en Teràpia Familiar per l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. UAB.

GONÇALVES DE MENESES, Joseane

– Llicenciatura en Fisioteràpia per la Facultat Adventista de Fisioteràpia-Brasil.
– Postgrau en Fisioteràpia aplicada a la Pediatria per la Facultat Bahiana de Medicina i Salut Pública-Brasil.

GRASET FORASTÉ, Pilar

– Llicenciatura en Ciències de l’Educació, especialitat en Pedagogia Terapèutica per la UB.
– Postgrado «Especialista en perturbaciones del lenguaje y audición: Logopedia» por la UAB.
– Curs de Formació Bàsica en Teràpia Familiar al Centre de Teràpia Relacional i Familiar de Tarragona, associat a l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
– Practitioner en Programació Neurolingüística per la Proudfoot School of Hypnosis & Psychotherapy.
– Certificado de formación en la metodología «It Takes Two to Talk® – The Hanen Program® for Parents of Children with Language Delays».
– Certificat de formació en la metodologia “More Than Words®”– The Hanen Program® for Parents of Children with Autism Spectrum Disorder.”




GRASET JANSÀ, Elisabet

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
- Màster en Atenció Precoç i Família per la URL.
- Formació en Glifing. Mètode per treballar les dificultats de la lectura en nens amb necessitats educatives especials.

MARIN AGUILAR, Maite

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Postgrau en Intervenció Psicomotriu en Clínica i Aprenentatge per la URV.
– Postgrau de Psicologia Clínica Infanto-Juvenil per l’ISEP.
– Màster Internacional en Reeducació i Teràpia Psicomotriu per la URV.
– Certificat d’Educadora de Massatge Infantil, per l’AEMI i ‘IAIM.
– Docent del Màster Internacional en Educació i Teràpia Psicomotriu de la URV.

MERCADO FUSTER, Isis

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Postgrau en Detección e Intervención de la Violencia Familiar. Un enfoque multidisciplinario per la UB.
– Màster en Logopèdia Infantil per la UAB.
– Curs de formació i acreditació clínica i d’investigació en els diagnòstics dels Trastorns d’Espectre Autista. Proves: ADI-R y ADOS-G.
– Certificado de formación en la metodología «It Takes Two to Talk® – The Hanen Program® for Parents of Children with Language Delays».
– Certificat de formació en la metodologia “More Than Words®”– The Hanen Program® for Parents of Children with Autism Spectrum Disorder.”

MORATO, Estefanía

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Postgrau en Atención Precoz. Prevención, diagnóstico y tratamiento per l’ISEP.
– Màster Internacional en Educació i Teràpia Psicomotriu per la URV.

PERAIRE COLL, Sara

– Auxiliar administrativa.
– C.P Gestió Administrativa – SEFED.

PEREZ CURTO, Cristina

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Postgrau en Intervenció Psicomotriu en Clínica i Aprenentatge per la URV
– Màster Internacional en Educació i Teràpia Psicomotriu per la URV
– Màster en Psicologia Clínica Infanto-Juvenil per l’ISEP.
– Docent del Màster Internacional en Educació i Teràpia Psicomotriu de la URV.

PEREZ MOLINES, Judit

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Màster en Psicologia Clínica Infanto Juvenil per l’ISEP.
– Màster en Atención Temprana, prevención, diagnóstico, tratamiento per l’ISEP.

RAMOS GUERRERO, Ana

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Postgrau en Formación en psicomotricidad preventiva y de ayuda per la URV.
– Curs de Formació Bàsica en Teràpia Familiar al Centre de Teràpia Relacional i Familiar de Tarragona, associat a l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
– Certificat d’Educadora de Massatge Infantil per l’AEMI i l’IAIM.
– Màster en Atenció Precoç i Família per la URL.
– Practitioner en Programación Neurolingüística per la Proudfoot School of Hypnosis & Psychotherapy.
– Postgrau en Artterapia per Metàfora, Centro de estudios de Artterapia . IdEC – UPF.

SANCHEZ FRAGA, Maria Goretti

– Auxiliar Administrativa.
– Curs de tècniques mercantils.
– Curs d’aplicacions informàtiques.
– Curs de logística integral i aplicada als serveis d’atenció a la persona.

SERRA MITJANS, Carme

– Diplomatura en Fisioteràpia per la URV.
– Postgrau en Fisioteràpia pediàtrica per la UIC.

VILLENA FRESQUET, Olga

– Llicenciatura en Pedagogia Terapèutica per la URV.
– Postgrau en Intervenció i gestió educativa en inadaptació social infantil i juvenil per la URV.
– Màster en Dansa Moviment teràpia per la UB.

ZABAY NEIRO, Ana

– Llicenciatura en Psicologia per la URV.
– Curs de Formació Bàsica en Teràpia Familiar al Centre de Teràpia Relacional i Familiar de Tarragona, associat a l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
– Curs de Formación en Terapia Familiar : “Intervención en infancia y adolescencia” en el Centro de Terapia Relacional y Familiar de Tarragona.
– Máster en Psicología Infantil per ITEAP (Málaga).

2.- treball en petit grup